Hur i h?

Hur i helskotta ska man kunna sova, om man inte ens känner sig trött. Pressen blir dessutom inte mindre av att man känner att man "måste". Alla vet vi ju att man måste sova, men jag lär verkligen ladda batterierna inför kommande helg, OCH vecka. Utgång/Fest i morgon och på lördag (till kl 6 på morgonen), slödag på söndag (som alltid, och man är alltid lika slut) Sen fortsätter det med jobb måndag skynda sig till svenska kyrkan, för att sedan stressa vidare till flughafen och hämta upp mammi & siss
Jag kommer inte få sova riktigt på över en vecka.
När jag sedan får sova ensam, så ska jag upp på måndagen och jobba.
YEY.
Nåväl, det är massor utav roligheter som händer, och det ska bli kul att se mammi och siss igen.
Så jag ska nog överleva. Dessutom har jag faktiskt "sovmorgon" i morgon.
Det bästa med att mormor är här.

Och idag känns det verkligen som att jag inte har haft en endaste lugn stund.
Gick upp, tvättade, hängde med B & C, var till tramolino, när vi väl tog oss dit! ja, jag körde fel minst 5-8ggr på vägen dit, fastän jag hade en gps som berättade hur jag skulle åka.
I suck!
Inte så lätt att åka genom hela Zürich innerstad, ensam, med en gps när det är första gången jag åker utanför Zumikon (med undantag för kaninmatning i Itschnacht & Tennis i Oetwil am See).
Vägarna gick inte riktigt som gps'n sa, och jag förstog. Saken blev sannerligen inte lättare av att jag hade en såkallad 'expert' på att hitta och köra bil, och en som satt och oroade sig över att vi aldrig skulle komma dit, i baksätet. Men det gjorde vi, tillslut. OCH hem!
Sen var det bara att stressa iväg och mata ninisarna och skynda ner till tåget för att hinna äta innan tyskan.
Som jag HELT och hållet glömmt bort, tills CH påminnde mig.
Bra där, Annika. 10poäng till mig.

Äh, man kanske skulle gjort ett försök att somna iaf? Det är ju värt ett försök..


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback