Ibland har man det bra..

När jag kom hem från stan nu i eftermiddag, så var det bara att slå sig ner vid matbordet och äta middag. Snacka om timing! Och jag är riktigt glad att jag kom hem då jag kom hem, för i afton bjöds det på potatismos, brunsås, köttbullar och lingonsås! Det var så det ******** i munnen! Sedan blidde det efterätt, bestående av kladdkaka som B bakat idag.

Jag har ont i mitt finger jag skar mig i härom dagen :S

Annars idag har jag städat huset, som alltid på onsdagar. Denna gång gick det lite fortare eftersom jag hade lite tidspress på mig. Vilket var bra! Sen var det bara att glida ner på stan och kika i affärer. En mycket trevlig dag har det vart!

Något som är bra är att Leksand ligger under med 2-0 mot Malmö. Mora har fortfarande 0-0 mot Rögle. Vilket iaf är bättre än att ligga under! Så, just för tillfället är jag nöjd! Men det är 20minuter kvar, ajaj!
HEJJA MORA! KOM IGEN NU!
Visa vart skåpet ska stå!

Min drog just nu är; Paprika chips
Har aldrig vart ett stort fan av chips, och speciellt inte lövtunna oräfflade chips. Men dessa! OH BOY!
Farligt är vad det är!
image535




YES!!! 1-0 till Mora!!
WOHO!



Ojojoj, this is what I'm talking about!
2-0 till Mora!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback