KORS I TAKET!

Nog för att jag knappt kan lägga i från mig Änglar & Demoner, så handlar dessa kors inte om sådana kors, utan detta är snarare som dagens ros, fast dagens kors i taket. Och det går idag till ONOFF, som har lyckats hålla utsatt tid på lagningen av min dator!! Det är nog första gången i världshistorien!
Nåväl, vi ska inte hoppa över ån riktigt ännu, jag sa att den var klar. Bara för det så behöver den inte finnas att hämta ut i butiken, ännu. Men jag är glad och nöjd ändå, trodde fan aldrig att jag skulle få tillbaka min kära Acer! Nu blev det ju tom så bra att Mamma & Syster kan ta med den ner när dom kommer om 3veckor! Eller ja, om 3veckor så sitter jag med den i mitt knä, ist för denna makapär jag så snällt fått låna av mor min.

Skrivet av: Anna Panna

fyller inte din syster år på torsdag eller är jag ute och cyklar???? ( och antalet gånger jag skrivit de uttrycket idag ska vi inte ens tala om, är visst inte på cyklar)

Skrivet av: em

ja men du vet ju hur känslig jag så lätt blir

2008-03-12 @ 14:35:49

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback