Sjukstuga

Idag är det rena rama sjukstugan här hemma! Både B & C är hemma och är sjuka. Stackarna!
C ligger däckad på sitt rum, och B & jag roar oss med att kolla på film och spela wii.
Å tyckte i morse innan hon gick att jag skulle damma och dammsuga barnens rum, men jag tror inte att C uppskattar det så värst mycket, så jag tar och gör det i morgon ist! Men nu ska jag gå och laga lite lunch, och sen kanske se en annan film med B. Vi kikade på Charlie and the cho... Ich liebe! (kanske bör tillägga att jag sov mig igenom den denna gång, tröttare än tröttast!)

B tw, i morse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret så var det aldeles vitt, då känndes det som att man bara ville lägga sig och dö. Men nu skiner solen och det är hur vackert som helst!



Skrivet av: Em

såg också charlie and the cho idag:) han e alltid så bäst:)

2008-03-05 @ 20:29:25

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback