Skitväder AB!

Jag är nästan glad över att jag inte dragit isär mina gardiner ännu, för när jag kikade ut genom glipan så möttes jag av en syn jag absolut inte var redo för!
SNÖ!
Snötussar stora som mina dammråttor. (och dom är stoooooora som monster)

Seriöst?!
Förra lördagen gick jag omkring i LINNE, och denna helg får man gå omkring i mössa.
Nej, det är NÅGOT som inte stämmer.

Jävla Piss!!
Nu jag går och tar mig en varm dusch och hoppas att det slutat snöa när jag är klar!



Väldigt normalt väder detta, nu 30minuter senare så skiner solen! från klarblå himmel. Altså? Jag blir tokig!
Eller var det duschen som gjorde det? Spolade bort dom äckliga molnen?
Kan så vara.. Who knows.

Skrivet av: johanna

o tack .... jag vet men som du sa hur lätt är det inte att göra det.. fan jag hatar alla killar.. samma skit allihopa... kram pa dej tjejen

Skrivet av: Lisa

Shit vilka svängningar!! kraaaaam

2008-03-20 @ 14:52:30
URL: http://fliza83.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback