Tack Åsa!

Idag kom det ett brev på posten, som jag väntat på sedan Åsa åkte hem. En skiva med Åsas bilder, och sen två med massa bra musik. Såsom Scotts. Så nu sitter jag och poppar för fulla gubbar, och det sprätter i benen! (ett bra sätt att försöka få upp värmen!)

JAG VILL BUGGA!! NU!!

Jag vet iaf två som kommer bli lite sådär småless på mig när jag fått ännu mera dansband att plåga deras söta öron med. Hehe, men det får dom tåla! Saken blir ju inte bättre när man sitter och kollar runt på div buggtävlingar på youtube, och springer över denna med Tobbe & Elle, som jag bara måste lägga ut.



Ei svart, T i röd/vit skjorta&jeans (startar upptill i vänsterhörnet)

Skrivet av: tove

fin blogg :)

Skrivet av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-07 @ 19:05:06
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Skrivet av: Åsa

Bra att de kom fram och att de uppskattades! Önskar jag var borta just nu, typ Zurich.. Är inge vidare här hemma:(

2008-03-07 @ 23:35:17

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback