We're flying!


Håller på att ladda upp lite bilder på BD, så ni får kika in där. Behövs det lösenord så hojta till!
Helgen var iaf hur skoj som helst! massor utav galenskap, skratt och mobbing utav skåne.
Nelson hängde vi på tills dom stängde och avslutade på McD, as always!

Har vart på svenska kyrkan idag, och sedan drog vi med oss en till dalkulla som kom i onsdags, så mötte vi upp med Emma på Nelson för en bärs..

(btw; Åsa, vi var in på ditt favvo H&M i lördags, och ja, behöver jag säga vem som jobbade?)

Här bjuds iaf på ett par snygga bilder på oss alla fyra, med högt flygande planer


Emma, Ich, .CH & Emilia

image477

image476



Skrivet av: Åsa

Då säger vi såhär.. BOKA in en date åt mig med honom tills nästa gång jag kommer!!! VILL HAAAAAA!!! Snälla ta en bild iaf;)

2008-03-04 @ 13:04:26
Skrivet av: Åsa

Eller fixa hans MSN eller Facebook.. Neeej, jag är inte alls desperat.. Och ja, jag vet att jag har något här hemma.. Men ändå!

2008-03-04 @ 13:05:52
Skrivet av: Anna Panna

jag vill se. btw är alla som bor i mora insnöade enstöringar??? är ditt mål att bli osams med alla som bor här eller???


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback