1 mai

Jahapps, vi har överlevt Valborg, nätt och jämt! ;) Hade kanonkul igår, även om jag blev bitter för ett tag, när smirnoffen ramlade i golvet och sa kraaaach, och jag skar mig på en glasbit.
Men bara jag fick ett plåster och en drink så blidde det bra igen!
image617

Sen stack vi till Nordiska, och träffade massa dalmasar. Känndes nästan som hemma! Träffade på en som tyckte som jag, att huvudsaken var att Leksand inte gick upp i elitserien. En annan tyckte att han aldrig hade träffat en tjej som var så insatt i hockey. Det enda jag är insatt i är Mora IK, dock. Det värsta var att han var HV71 & Leksands-fan! Urk på burk! Men det var kul! Var även FRI bar, så vi drack tills vi stupade! När jag stog ute och pratade hockey, så kommer Emma, Sohlberg & Ch med famnarna fulla i dricka, 10burkar för att vara mer exakt.

image616

Skrivet av: Anna Panna

pratar du med leksingar????


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback