Fröndag

Seriöst, jag vet att jag är seg, men anledningen till segheten är att jag helt enkelt inte har TID. Ärligt. Dagarna bara flyyyyyyyyger fram, och jag hinner inte med. Som jag sagt tidigare, helgen var KUNG! Mer om det senare..

I måndags kom Emma och jag på ett nytt ord som vi skall försöka få in i svenska akademins ordlista.

Fröndag -beskriver vad man gjort mellan fredag och söndag.
tex; i Föndags var jag full och hade jätte kul.

Vilket också stämmer, riktigt, riktigt bra! För seriöst, Nordiska i lördags var helt galet! Jag vet inte HUR många öl som slank ner för strupen. Det var minst 7-8st!! Jag vet att jag tänkte, -"Shit vi har redan missat första OCH andra tåget, då är det ingen ide att skynda sig", så vi var som alltid sist ut, lite efter sex stog vi utanför och kollade när dom låste dörrarna :/ Men vi var inte bittra, tvärt om! Jag hoppade in i en buske och kissade ut hela dalälven, och hittade ölpåsen som Emma slängde in i en buske innan vi gick. Den skulle såklart drickas upp! Sen bar det iväg på efterfest i Hardbrücke, på väääärldens skönaste soffa! Ägaren lovade tom att jag fick ta den, om jag fick med mig den. Så när han minst anar så kommer jag och tar den ;)



Denna kväll får 9 ölburkar av 10
image673






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback