Hårsalong Spunk



Igår tyckte jag att det var dax att färga håret igen, så jag åkte in till stan och sprang runt typ hela Zürich för att hitta rätt färg och rätt märke. Good Luck Chuck! Hittade märket, men inte färgen. Snacka om att man kan bli less för mindre!
Så jag bestämmde mig rätt snabbt att testa en annan sort, OM jag hittar rätt nyans. Vilket jag också gjorde, precis på exakten! Det fick bli L'Oreal Recital Preference - 366 schwarzrot. Var helnöjd tills jag skulle börja blanda det, och insåg att det var aldeles rinnande. Med Garniers 100% så är det iaf konsistens, så det är lätt att ha i själv, men detta var nästan ett helt företag. Speciellt med att inte spilla. Men det gick! 

När jag stog där och fipplade med att få i det i håret, så tänkte jag _ALDRIG IGEN!
Men när jag spolat ur och håret torkat, så ändrade jag mig rätt snabbt.
Är grymmt nöjd med resultatet! Men skall inte ge upp med att hitta min vanliga.

image692

image694

Skrivet av: Lisa

Du blir alltid så fin i håret gumman.. jaaa snart ska vi ses, JIPPIE!! Puss!!

2008-05-29 @ 20:54:11

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback