I rememberd!



Yes, jag kom ihåg att tvätta idag torsdag. Dock jag jag gjort det nu på kvällskvisten, så frågan är om det hinner torka iaf, det återstår att se. Det lär iaf vara torrare än i fredags, får då var kläderna jag satte på mig pissblöta!

Värmen håller i sig, idag har det vart lite bättre, då det inte legat ett lock av gråa moln på himlen, utan man har skådat blå himmel idag! OJoj! Och nu på kvällskvisten när jag tänkte lägga mig i sängen och glo på SeaQuest, så drar värsta åsk&blixtvädret över huset. Yey! Så jag gick upp och satte mig i soffan och lagade strumpor och läste i min bok. Förena nytta med nöje så att säga.

Så det får bli SeaQuest nu ist!


-Guess what!
-What?
-Tomorrow its FRIDAY!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback