Must remember



Det är vid tillfällen som dessa, jag kommer på VARFÖR jag måste tvätta på torsdagar och inte på fredagar.
För just nu sitter jag här i dybölöt t-shirt och dyblöta byxor. Som tur är är torkar det fort, men seriöst, vägen tills dess är lång och våt. Nåväl, orkar inte stressa, så jag softar och sminkar mig i lugn och ro för en gångs skull, ska ta 20:50 tåget in till stan, för i afton så är det fett nice väder, så vi hänger i parken ist för i min källare. Är man svensk så är man.

Nåväl, ska sminka mig färdig och sen packa alkoholen.
Skönt att man inte har en alkoholpolis som står bakom ryggen på en när man ska packa.

And all of you, HAVE FUN!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback