solbränna och kycklingfrossa

Äntligen hemma efter en mycket fullspäckad dag! Knappt en lugn stund ens.
Eftersom det var så soligt oh fint, så bestämmde Emma och jag mig för att åka och bada på Zollikon bad, dom har ju utomhuspool/spa, så vi åkte dit och glassade i närmare två timmar. Vi kom dit vid 11, men dom öppnade inte förens 12 (där fick vi för att vi äntligen var uppe och iväg i tid!) Men vi hittade lä, och satte oss i solen och stekte, och var röda redan innan vi kommit i poolen. Och ja, även fast jag sprayade på mig solskydd 30 innan vi åkte, så är jag röööööd, på axlar och där bh-banden egentligen ska vara. Ont ont ont!

Sen åkte vi och handlade, och lagade tacos, åt och åkte iväg till skolan på mindre än 30minuter!
Snacka om snabbmat!

Efter jag slutat, åkte vi in till stan med skite på Nelson, och deras all-you-can-eat kycklingvingar, och det åts tills det stog kycklingvingar ut ur öronen på oss! Men GOTT var det. Speciellt med lite öl på det! ;) Mumma!

Hoppas du haft en underbar födelsedag Emma!! Jag är glad som fått spendera den med dig!

Nåväl, nu ska jag borsta gaddarna och sedan slagga. Jag är trött som ett as. I morse när jag stog på toaletten innan jag började, var det enda jag kunde tänka på 'bara 4morgonar till'. Då är det illa!

Nej, Godnatt mina sötnosar!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback