sova

Jag stör mig på att Justine Bateman som spelar Lynn i Men in Trees, gästspelar i Desperate Housewives.
Jag gillade verkligen inte Lynn i Men in Trees (mest för att hon sabbade mellan Jack & Marin), och det hatet sitter fortfarande kvar. Det går inte att acceptera, jag kommer aldrig kunna acceptera henne.

Sen Gossip Girl, åååååååh, man blir ju värsta stressad och arg!

Men ja, nu borde jag kanske ta och sova? Klockan går alltid så jävla fort, och det stör mig.
Men det är klart, nu är det bara 2morgonar kvar!
Imorgon kommer dock bli en väääääääldigt lång dag, Å skulle bort, så jag har barnen en bra bit in på kvällen.
Dock ska B på playdate, så det blir lite lugnt här i huset iaf, jag och C får la hitta på något.
Om han nu inte hittade någon att ha playdate med också.
Heter det fortfarande playdate när man snart är 11år?

Som sagt, 2morgonar kvar, sen helg!!
Schibby!


-Dude, that's a Lama
-No, Dude, that's an Austrich


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback