Tyskland &

forts;

Såååå, på lördagen så möttes vi upp på HB, dock inte tio som sagt, utan det blev lite senare. Mötte iaf upp med Johannorna & Lollo. Ja, efter att jag vart in på coop och sprutat på mig lite parfym ;) Vi tog ut euros och köpte frukost på mcdonalds, och hoppade på tåget mot Deutschland!
Tåget tog oss förbi Rheinfall (europas största vattenfall), för vidare färd till Singen.
Solen sken, och det var varmt och skönt!
Vi åt en spirello och njöt av att bara vara halvt död.
Vi letade upp två billighetsaffärer och strosade runt. Köpte 3engångsgrillar (har inte sett några sånna här i schweiz), och handlade lite smått och gott i skönhetsväg. Sen åt vi lunch (Subway) vid en fontän.

image655


Åkte sedan hemmåt till Zürich, för att svida om och göra sig redo för grillningen i parken. Ingen rast, ingen ro!
Emma laddade pINK med musik medans jag sköljde av mig. Sen var det bara att dra iväg igen.
Möttes upp och inhandlade kött, bröd och öl! ;) Och kånkade iväg till parken. När vi fått fjutt på grillarna och satt där och poppade musik, så var vi garanterat mer uttittade än en apa på ett zoo. Seriöst, har folk aldrig sett 5 tjejer grilla?! Eller var det de konstiga grillarna de kollade på? eller för att vi satt på gräset och grillade? Ja, who knows!?
Vi åt och drack gott. Mästergrillaren, stod ju för grillningen! (=Jag). Mörkret lade sig, och ölen flödade.
Fick besök av tre killar som jobbar på cirkusen som är i stan, som bjöd på en massa skratt.
Eftersom tiden gick, så tog även ölen slut, (40öl på 5tjejor, rätt bra jobbat!!) Så vi styrde kosan mot Nelson.
Men med aldeles för lite sömn i ögonen, och aldeles för mycket aktiviteter så var kroppen helt död lagomt till 01:30. Dock stod Emma & Jag ut längre än planerat, och tog 4 bussen hem...Somnade redan innan bussen hade lämnat stationen. hehe. Men gott sov vi!


image663

image667


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback