Underbara helg!

Jag vet inte hur många av rubrikerna på sistonde som börjat med 'underbar'', men det kanske är för att sommarvädret gör att allt blir så mycket härligare och underbarare?! Kan så vara. Denna helg har iaf gått till historien som en av de roligaste och skojigaste på lääääääääänge! Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja..

Fredag kanske?!
Eftersom jag jobbade torsdag, så fick jag vara ledig på fredagen ist, så Ch och jag åkte och badade i Zollikon,
sen drog jag till Emma, Mia & Malin, vi glassade i solen med varsin glass och badade i en fontän..

Vi (=Emma & Jag) skulle egentligen ta det lungt och ladda inför lördagens stundande grillfest,
vi planerade bio och mys. Men det blev öldrickande i en park med Johannorna & Lollo, tills sent på kvällen.
Blev även en tur till Nelson, där vi kom in i FLIPFLOPS!!
I parken bestämmdes det om en tur till Tyskland lördag morgon, kl 10 PIP på HB.

image642



bilder snodda från Johanna & Johanna
eftersom smartot till mig glömde kameran hemma en oförglömlig dag som denna!!

fortsättning följer..




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback