Was?


Alla har sprungit omkring som yra höns hela denna veckan och vart helt uppgivna över att det ska regna. Men just nu så gassar solen utanför mitt fönster, precis som den gjort hela dagen. Antagligen blir det regn till kvällen, precis som igår, men who cares?! Som allergiker tycker man bara det är skönt med regn, så all pollen får lägga sig. Det är fett nice. Men nu ska jag ta och laga lite lunch, städa och åka iväg och shoppa lite som missades, och sen hämta barnen.


Köpte btw nagellacksborttagning idag, fan det var den sämsta skiten jag någonsin använt!
Tänkte vara lite snäll mot naglarna, och tog den "ohne aceton".
Det får jag sota för nu, när det tog 15minuter att ta bort den rosa färgen från alla tio fingrar,
15 viktiga minuter jag egentligen inte hade tid att lägga på att ta bort nagellack! 
Usch, fy och BLÄ!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback