yet another wounderful day

det bestämmdes i början av veckan att vi skulle ta det lugnt och gå på bio igår, men det slutade med öl och vinpimplande i en park vid Zürich sjön, för vidare promenad till Big Ben, Mexicana och slutade tillsist på nelson.
24m var där ;)

Sen i morse så bar det av till HB, skulle möta damerna kl 10;15, för vidare transport till Tyskland. Vi handlade lite frukost på McDonalds, och drog väg, Sohlberg, Hellberg, Lollo och jag. Vi var dit och shoppade engångsgrillar, så nu ikväll blir det grillning i samma park. Så nu lär jag ta och hoppa in i duschen och duscha av allt svett efter dagens shopping! Ja det blev lite annat än engångsgrillar också ;)

Later gator

Skrivet av: Anna-Carin

Men tjenare ja du det låter som om du lever livet allt du bara orkar själv har jag inte mycket att skriva om på min blogg hehehe

2008-05-10 @ 22:47:32
Skrivet av: Lisa.H

du verkar ju mest bara njuta du :) roligt att du har de bra! miss you.. puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback