Dig om Mig...


Hittade denna i
Lisas blogg och jag blir glad om ni svarar!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

tack


 


Skrivet av: Lisa

1. Vem är du? <b>Lisa</b>

2. Är vi kompisar? <b>Japp, du är en av mina BÄSTA!!</b>

3. Hur och när träffades vi? <b>På McDonalds, jobb!</b>

4. Tycker du om mej? <b>JAG ÄLSKAR DIG!!!</b>

5. Skulle du kunna krama mig? <b>Yes!!</b>

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. <b>Spunk - för att det är DU!</b>

7. Beskriv mig med ett enda ord! <b>Bäst!!</b>

8. Vad var ditt första intryck av mig? <b>Blygsam och tyst? Kan ju bero på att jag pratade föööör mkt :)</b>

9. Är du fortfarande av samma åsikt? <b>Neeeeeeeeeeeeeeej, ha ha ha aldrig..</b>

10. Vad påminner dig om mig? <b>Fest!!</b>

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? <b>Evig lycka!!!!!</b>

12. Hur bra känner du mig? <bVäldigt bra.. men saknar dig massor :(</b>

13. När sågs vi senast? <b>Din födelsedagsfest!</b>

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? <b>Redan haft!</b>



Jag saknar dig massor snyggo!! Puss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback