forts..


ja det jag skulle komma fram till är att;
eftersom det är Thanksgiving i USA, så går ju inga av serierna
denna vecka heller!
Så typiskt alltihop!

Tur att jag har x-antar Extra Extra att plöja igenom på tv3.se
Annars hade jag gått under..

Nej nu ska jag sova!
Godnatt


Skrivet av: Lisa

Hej gumman! Hann inte läsa mailet igår :( Ska försöka hinna med det idag istället.. Iaf så är det så att de släpper biljetterna till juldagen på måndag i Malung och då kostar de 160 kr.. men de går att betala in sig vid dörren med sen och då kostar det 200 kr.. På måndag skulle Kimmen fixa åt oss, vill du hänga med? Du behöver ju inte bestämma nu om du inte ska ha förköp då! I såna fall måste jag veta under helgen, ok? Ska man skicka julkort hem till dig i Mora tro? Saknar dig gumman!! PUSS <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback