God natt!?


Har precis kommit hemrullandes (09:40) Vilken kväll!
Blev visst senare än jag trodde, men går tiden fort så gör den.
Men det har vart en helt vanlig kväll med störda killar och rosa spyor (inte min dock)..

Efter att ha totaldäckat på tåget hem, så ska jag nu borsta gaddarna
och krypa ner och sova några timmar.
Vilket känns lite konstigt, när det är full rulle i resten utav huset..
Men det skall bli helt underbart skönt!
Det är vid sådana hära tillfällen som man önskar att krogarna stängde 02.00.
Så man kommer hem och får lägga sig itid. För det här är ju helt och hållet galet.

Jag brukar leva efter mottot att -Sova det kan man göra i graven.
Men just nu skiter jag fullständigt i det, man är inte så kaxig längre...

Godnatt, eller säger man godmorgon?
Scheisse egal



Skrivet av: anneli

Haha, låter som en bra festkväll om du int ekom hem förens nu ;)

Skrivet av: Lisa

Ha ha shit alltså.. du e ju bara fööör otrolig du! SKulle aldrig palla, men men.. har man roligt så har man :) PUss puss <3

2008-11-09 @ 14:01:31
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback