Inbillningssjuka?!


Det första Å sa i morse när jag kom upp var att B hade spytt inatt.
Och jag kände genast hur allt bara vände sig i magen,
och att jag nog mådde lite illa. Så har jag kännt till och från hela dagen.
Inbillningssjuka eller ej, jag hatar att spy.
Iaf nykter, är man döfull så är det oftast bara skönt att rensa systemet lite.
Men ja, och sen att må såhär när man ska ut och resa i morgon gör
saken bara ännu värre. Eller är det just därför som jag mår såhär?
För att jag är rädd att jag också ska spy, så jag inte kan åka?
Blä säger jag bara. Att spy är ett djävulens påfund.

Hur-som-haver, jag ska till Frankrike i vilketfall,
för inte tänker jag stanna i skitvädret som spås för Zürich i helgen;

om ni inte ser, så är det regn och snö som väntar.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback