Tråkigaste veckan på länge


Jag kom underfund med när vi satt fast på tåget i 5h i fredags,
att jag inte hade ett endaste dugg planerat denna vecka.
Det gjorde mig stressad. Jag vet, jag är inte som alla andra.
Andra skulle tycka det var skönt med en vecka utan planer.
Men inte jag inte.. För grejen är att har jag inget planerat,
så kommer jag bara bli sittandes i min källare..

Visst, denna vecka har jag haft min anledning till det.
Men inte annars..

Fredag i morgon, ska bli j*vligt skönt, längtar efter att
få korka upp min rödvinsflaska som står och väntar.
Tråkigt bara att det inte är någon dansbandskamp.
Inte ens det är det denna vecka.. =/
Jag fick lov att planera in en tripp till IKEA på lördag,
för att ha något.. Hehe..

Nej, snart dax för sängen. Bis morgen!


närmare himlen än såhär kommer man inte,
ta väl hand om våran ängel nu.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback