buuuu


på att tiden alltid ska gå så jävla fort!
Speciellt på kvällarna..
skönt iaf att jag bara har typ ½dag kvar att jobba på
dessa två dagar som är kvar av arbetsveckan.

jag hade något skitbra jag skulle skriva som någon av oss
sa ikväll, men bara för att , så kommer jag inte ihåg.
Såååå klart.. =/
Kanske kommer på det sen, wer weisst.

Jag diggar iaf våran vikarie på tyskan, hon är helt underbart bra!
Man går därifrån och vill inget annat än prata tyska.
Synd bara att våran ordinare fröken kommer tillbaka om 2veckor.
det ger jag dagens tistel.

Men nu måste jag sova, fast det är jobbigt.
höjden av lathet.
Antagligen för att man måste varva ner, och slappna av.
Det är drygt.

Gute nacht alles!
Schlafe gut!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback