Höst

hittade detta inlägg från 18september, som jag glömt att posta,
mest för att jag inte orkade leta reda på bilden i min hårddisk


Hösten har nu även kommit till oss i Zürich, med att vad det innebär.
Och jag kan inte annat än njuta, det är något speciellt med hösten, något magiskt.
Även fast jag är ett sommarfreak och älskar kortbyxor, så ja, jag gillar hösten.
När kylan biter i kinderna och man riktigt känner hur frisk luften är ända ner i lungorna.
Att man äntligen kan krypa ner under täcket igen, utan att svettas ihjäl.
Det är mysigt.
Jag är kär...
.. i hösten.


behöver jag nämna att jag älskar bilden ovan?

ibland får man till dom där bilderna som
får en att tapa hakan..



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback