Montag


Då var det mådag igen, men denna vecka är inte fylld med så mkt arbete,
så det är skönt. Måndag och Tisdag bara, så lite på onsdag.
Familjen har semester, och jag lika så. Mamma & Ingergerd kommer ner på onsdag.
Så det blir skojs! Vi ska ut och åka en massa tåg!

Hostan har kommit tillbaka också, hostar som en galning.
Börjar tom göra ont i ryggen, riktigt drygt är det iaf. =/
Men bra träning, för mage och rygg..Man lär ju se det från den possitiva sidan..

Idag har jag städat i köket, och jag skojar inte när jag skriver att det
blev skinande rent! Hittade min mirakeltrasa till köket,
så nu e det kul att städa där igen =)

Nä ska gå och fortsätta med maten, så jag hinner äta innan tyskan.






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback