Onsdagar


Jag tycker om Onsdagar, mitten av veckan, ledig på eftermiddgen,
endast två mornar till att gå upp. Underbart. Jag har även massa
saker jag skulle vilja göra, men som jag kan skjuta upp tills
torsdagen, då jag också har eftermiddagen ledig.

Idag fastnade jag framför My name is Earl,
 men har även städat huset och lämnat skräp.

Har planerat i mitt huvud att jag skulle gå in till stan,
men först måste jag duscha, och då känns det dumt
att bege sig ut i duggregnet och bli våt igen.
Så vi får se hur det blir med stan, det är iaf jävligt
skönt att bara sitta hemma och slappa också!
Då har man mer inspiration till att göra något vettigt utav torsdagen.

Vi får se, ska nog ta och duscha nu, så det e gjort.
Är sugen på kebab också..  :( Så en tur till stan blir det nog,
kanske inte per apostlahästar, utan med tåg.




Skrivet av: Lisa

Jag tycker med om onsdagar! Fast torsdagar är ändå BÄST! då har man heeeela helgen FRAMFÖR sig :) puss <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback