projekt kurbits


wiiie, im so exited! cant wait to go home!
mitt projekt går som på räls. så underbart.

har spenderat den senaste 1½timmen åt att städa barnens våning
och vardagsrum/hall.. och ärligt; att städa måste väl
vara ett av de mest otacksamma jobben som finns.
Efter några timmar är det ju dammigt och smutsigt igen.
Men fint blir det, och man mår bra i själen. Så något gott för det ju med sig iaf.

Nu ska jag fortsätta, fick lov att vänta medans golvet torkade så jag kan lägga
på mattorna igen.. har lite mer att städa också..
Men det är så skönt nu, när man bara kan softa. =)



Skrivet av: Lisa

Vad är det för projekt som du håller på med? Nu e jag riktigt nyfiken juh! Jag vill veta! Tell me..



You got mail!

ja de va en smart övergång på DH iaf :)

Saknar dig gums!

Puss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback