Prov


Idag på tyskan så hade vi "prov" på kap. 5, som vi hållt på med på sistonde.
Jag ägde såklart! Vad annars?! Det enda jag verkligen är superduper kass på
är om det ska vara der, die eller das. Det vill lixom aldrig fastna.
Kan vara för att jag intalat mig själv att jag inte kommer att lära mig,
eller för att jag helt enkelt tycker att det är så dumt, så jag inte vill lära mig.
Vem vet,..

Nu ska det bli Desperata Husfruar, Bröder & Systrar,
och lite Mitt namn är Earl att somna till..

Det roligaste idag var när C började prata om My name is Earl,
och jag ba, aah det e ju kanon-bra! Han ba, såg du avsnittet
när dom tror att dom e ensama kvar på jorden och flyttar in i en affär?
Jag ba, aa det såg jag igår. Vilket sammanträffande lixom.







Skrivet av: Lisa

Hihi.. du e ju för söt :) Skönt o höra att du trivs iaf och att det går bra för dig..! Puss o kram <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback