regnar och regnar


Åh det regnar och regnar, himlen är grååååå...

Tur att jag blev försenad med maten,
och insåg att det kunde vara skönt att ha en hemmakväll.
och plocka undan det nytvättade som legat och slängt hela helgen.
men nu ligger det där det ska.
Är bara massa skit som ska rensas från bordet.
Sen blir det Desperata Husfruar!

Har plöjt igenom My name is Earl också säsong 1-3,
så nu har jag bara några avsnitt kvar som jag inte sett..
Buhu.  =(
Randy är min absoluta favorit, har är så söt..

moget att skicka virus

Skrivet av: Lisa

Skicka virus? Illa..



Du din kompis Carro var ju med på Dansbandskampen för ett tag sen.. eller ja förra gången blir det ju när de pratade om Scotts :) Hihi..



Heja Lk!! Inte sett de jag heller.. hihi..



Saknar dej! Puss <3<3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback