Schiiitzerduuuutsch


Letar efter en bättre version av låten i inlägget nedan,
och kom över detta klipp;



Satt och tyckte att det inte lät riktigt som han sjöng på högtyska,
så när låten är slut och dom börjar prata schweizertyska.
Så förstod jag varför det inte lät som det skulle..

Vill ni veta hur dom pratar här nere? Njut av en bra låt, så för ni höra sen.
Jag tycker det låter som dom pratar baklänges iaf.
men det är charmigt..

"scheiss egal"



Skrivet av: Lisa

Malung.. ja det är väl samma sak som typ Mora Parken.. hemvändarkväll! Så Anders ville träffa sina gamla godingar då :) Och jag dissar som sagt var Parken så det gör inget för mig.. Jo, Mora finns ju alltid kvar och jag förstår dig! Skönt att du har hittat nå ställe som du trivs på? För det verkar som det iaf :) Puss <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback