shieeet


Fy fan altså, lekte kull med B & A och några av de andra barnen på skolgården igår,
vem är det som idag har träningsverk i låren?
Jag älskar träningsverk, men att få det av att leka kull?
Vadå otränad, detta måste styras upp, såhär går det inte att ha det!

dessutom var jag trött som ett as igår, så jag gick och la mig tidigt,
somnade tom innan 23, vaknade sedan igen vid 2 av att jag sov något
så otroligt oroligt, vred och vände mig och behövde gå på toa,
men jag orkade inte, så jag skulle dricka lite vatten, och tänkte att gör inte sådär
det kommer gå illa, vilket det också gjorde, hällde ut vattnet rätt nere i kontaktdosan
som jag har datorn och allt inkopplat i, och allt dör. Shiiiiiit tänkte jag, wtf!
Gick upp och försökte leka elektriker, men gav upp och gick på toa ist,
sen när jag kom ner igen så tänkte jag att vafan, lär ju få ordning på detta.
Så jag läste och läste, och kom fram till rätt spak. Såå duktig.
Var ju bara säkringen som gått, thank god!

Nu ska jag gå och handla socker så mormor'n kan baka.

2days left..



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback