Sovmorgon


Å var snäll nog att ge min sovmorgon idag, och det var helt underbart!!
Hade visserligen inte gjort något om jag inte fått det heller, men shitt, såå skönt!
Vaknade för en stund sedan, och har sovit i över 12h! Välbehövt skulle jag vilja påstå.

Kom på att det ju var Rättviks-marknad i helgen, och alltid brukar jag bli galet avundsjuk,
på dem som får gå, men inte jag, eftersom jag sitter i Florida eller Schweiz.

Men just denna gång, så känner jag absolut inget sådant, snarare är det de som
jag brukar vara avundsjuk på, som borde vara avundsjuk på mig.
För ärligt, Oktoberfest är något heeelt annat.

Vem vill joina mig nästa år?! Jag har redan nu bestämt mig för att åka igen 2009,
även om jag så ska göra det själv!



Skrivet av: Lisa

Hihi du e rolig du :) Marknaden var som vanligt iad, och karamellkungen såg vi inte.. Så du missade troligen inget, ha ha! Du såg säkert många bättre saker på Oktoberfesten! I think.. lite bilder ja, visst var jag ironisk :) Ha ha! Miss you babe! Puss! <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback