Weihnachtsmarkt, Stuttgart


Jag har nog bestämt mig, efter lite efterforskningar på nätet,
att det blir en tur till Stuttgart på julmarknad.
Sägs vara en av de största i Europa, så det kan man ju inte missa!
Är i valet och kvalet om jag ska stanna över en natt på hotell,
men å andrasidan så är ju allt stängt på söndagar..
Fast ändå skönt att sova borta en natt så man slipper stressa..
så ja, får se hur det blir..
Mysigt verkar det iaf vara;





Skrivet av: J o H a N N a

annika snälla låt mej bara vara. de är DU som håller på hela jävla tiden. de e jue du som har problem och mår dåligt. låt de fan inte gå ut över mej. jag har redan problem så de räcker. jag vet att du är sur över att emma är me mej. men då ska du jue prata me emma om det. inte mej. eller kanske dax o bli vuxen och klara av att umgås 3 st. för jag har fan inte gjort dej ett jävla piss. som sagt de är DU som väljer att inte följa me oss ut. för att du går hem till 24. så de e jue för fan inte mitt fel att du missar allt roligt som vi hittar på. btw joo jag gjorde ett fel, vaknade inte av alaramet när vi skulle gå på oktoberfesten och de e en jävla gång. och de kan jue för fan inte hålla på att lipa om hela dit liv. så låt mej va, jag pallar inte me nån jävla kindergarten. du kan komma till mej och tala om öga mot öga som sagt va jag har gjort för fel när du kmr på de. för om du tänker efter så vet du att de inte är mitt fel nånting. allt handlar bara om avundsjuka från din sida.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback