Grattis Bilddagboken!


Tänkte jag skulle testa att ladda upp lite bilder idag,
 ligger ju rätt så skapligt efter med det. Så jag skulle ge det ett försök.
Och till min stora förvåning står det om man vill testa den nya-bilduppladdningen.
JA för fan! Och ännu verkar det funka bättre än det gjorde förut,
för det var så j*vla segt, och funkade aldrig

Nu kanske det kan bli roligt att ladda upp bilder igen.
För så många gånger jag suttit och svort, har det inte vart värt det.
 
Åsa, kika in där, så ska du se att det ligger lite bilder från min födelsedag.
Du som väntat ;)


Skrivet av: Lisa

Ja de brukar vara mkt problem med de där.. drygt är det! Men ett måste i vardagen! Puss <3<3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback