Yiho!

Har åkt på världens halsont, vilket sucks.
Men jag kan faktiskt leva med det, för i morgon så entrar Joakim Schweiz,
så jag ska åka och möta honompå flygplatsen och visa honom vilket tåg
han ska ta till Bern.

Sen efter det så vankas pic-nic i parken med de andra tjejorna.
Prognosen för morgondagen är sol med lite moln. Så det kommer bli great!

Men nu ska jag stupa i säng, efter att ha vart på Paddy Reilys idag igen,
vi satt på uteserveringen och myste. Så sjukt härligt!
Idag så joinade även Stefan, (trevliga australienare.)
Och även en av killarna som var med i parken igår, och såklart;
Linnea, Jesscia, Hannah & Britta. Lea & Sami kikade förbi en sväng också.

men ja, sängen var det!
Uppstigning kl 7, lämna kidzen och sen se till att vara på Flughafen strax efter 9!


Skrivet av: Lisa

heeej söt..

hoppas att du slipper bli sjuk iaf!

krya på dig gumman!

ja får hoppas att vi får bredband imorron.. annars blir jag så sur så jag kokar över ;)

miss you darling!

PUSS!

Skrivet av: Åsa

joakim? who?

2009-04-22 @ 11:36:30
Skrivet av: Anonym

Later haftit det du gor. Vad har du for planer sedan? Jobba? Plugga? Gifta dej rikt :-)

2009-04-23 @ 15:03:11

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback