SååVärt!

Karro och jag ägde i Övdaln i helgen, det var fett värt!
Här kommer bildbeviset;
 


I morgon bär det av till Stockholm för att busa med en annan Carro.
Carro med C.



Kommer hem lagomt tills helgen, så vi får fira min sista kväll som 23åring.. =/
Nu går det bara utför..



Skrivet av: Lisa

hej gumman..

skönt att du förstår oss..

men f**n ser ut som en gris alltså :(

jobbigt nog att man behöver visa sig på jobbet..

därför satt jag och gömde mig i Älvdalen.. ha ha!

vill inte visa upp mig precis, kan ju inte sminka över heller :( och sen vill ja ju inte smitta dig..

men hoppas att vi blir friska snart så vi kan ses.. jag fick antibiotika idag iaf, skönt det!

puss å krams tant Spunk!!

Skrivet av: Karro

Hur värd kväll som helst, och absolut en favorit i repris på lördag!! Nästa motor och musik också hörru. Självklart kan vi grilla innan. Ring när du har tid så kan vi tjöta lite mer om det?

Puss!

2009-08-13 @ 15:02:41
URL: http://kaloriina.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback