time flies

Fy fan vad fort dagarna rinner iväg!
Har visserligen vart rätt mkt jobb på sistonde också,
och då det inte jobbats har det pysslats med annat.

Jag hinner inte riktigt med.

Men, ja, jag är kär i mitt hår!
Det sa liksom "klick" direkt..Ska tvätta det för första gången i morgon.
Ska bli spännande och se om jag kan få till det sen igen.
Blir ju aldrig som när man vart hos frisören.
Det återstår att se..

Helgen har vart trevligt, med jobb och andrum.
Idag fick jag något ryck och tog och tvättatde bilen,
då den blev skitig av grusvägen..;)
Och medans jag ändå höll på så tog jag och rensade,
och dammsög innuti också. Så nu är den skinande ren!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback