Vilken helg!

Den började med massa finbesök i fredags.
Först Linnea, sen när vi kom hem var huset fullt av;
Anna, Marcus, Chrille, Linnea, Åsa & Madde.
Sen kom även syster och Patrik.

Vi satt inne i "vinbaren" medans resten av fam Ersson
satte ute på "krogen". Jag lyckades på något vis hälla i mig halva
min BIB med rödvin underkvällen, och råkade somna ute
på sängen på "krogen".

I lördags var vi äkta turister och började med ett besök
på Vasamonumentet, och gick ner i källaren där Gustav Vasa
gömde sig för danskarna. Spännande!
Sen åkte vi till Nusnäs och kollade på Dalahästar.

På kvällen sen var det fest och Mora Festivalen som hägrade.
Jag mådde inte sådär jättebra efter fredagens bravader,
men drack en öl och sen gick vi till Orrvägen på förfest.
Tog fram den Estniska spriten och groggade vilt på Caribez.
MUMSIGT! Efter några timmar så började vi färden ner mot Mora.
Vi gick och forstatte med förfesten.
Väl på tältet så tyckte Linnea att jag kännde ALLA.
Det var mkt kända ansikten ute!

Blev till att inte må så bra, så vi drog hem rätt tidigt.

Idag så har vi chillat ute i solen och kollat när bilar har blivit tvättade.
Även jag åkte på att tvätta en.
Sen nu i kväll så åkte jag även på att byta däck på Mercan.
Vilket var lärorikt och svettigt. Men nu så kan jag det!

Resten av kvällen har vi spenderat i soffan och kollat på
Les grandes persones, och ett avsnitt Kenny Starfighter.
Kollade på filmen häromdagen, och Linnea fick visst mersmak ;)

Men nu ska jag sova, ska jobba 7.50-13 i morgon.
Det får gå, har ju vart ledig i 3dagar nu. 3 välbehövda dagar.

Godisnattis!
Bilder kommer när jag orkat lägga in dem.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback