Jajaja

det sägs att det är stiljte här, så jag får väl ta och
skriva lite då så folket blir njöda ;) hehe.

Närå. Har vart och hälsat på Lisa en sväng,
hämtat min bib, ifall man skulle bli sugen på lite viiiin ;)

Annars har det mest chillats och myst på sistonde.
Var en sväng till Falun/Borlänge/Mora by i förra veckan.
Syrran, brorsan & jag var lite kulturella och var
på dalarnasmuseum på en dalahäst utsällning.

i lördags så blidde det party party ;)
Sen har bäsaste Karro vart hemma,
så vi har vart ute på lite bus.

Ja, was noch?
Vad händer på juldagen/nyår?

Var på Lucia i kyrkan i söndags.
Gillart! Sen fick jag en plats med Erika som var luciakandidat,
så för en gångs skull behövde man inte sitta längst bak,
utan flådade på 2parkett! Inte illa!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback