slut

Har jobbat 11-19 idag, och jag är heeeelt färdig.
Folk handlar som om dom aldrig sett mat förut.
Bygger Mt. Everest i kundvagnarna. Men men,
det är sådant man får ta vid jul, nyår, påsk & midsommar.
Förstår bara inte vart folket gör av all mat?!
Orkar dom verkligen äta upp allt?

julen är galen.

Skulle ha åkt till Lisa och joinat henne och kollat
på lite tv och degat på soffan. Men när jag kom hem
så pös all energi ur mig. Så blev sittandes
framför dansbandskampen mer mor.
Tyckte det var dåligt att inte Blender kom längre.
Dom är ju kung, och att Titanix gick före Zekes.
Nej, nej, nej. Jag höll mina tummar för Blender & Zekes.
Även om The Playtones vad värdiga vinnare! Helt klart.
Karro kikade förbi en sväng och sa hej. Mkt angenämt.

I morgon hoppas jag det blir lite mildare ute, tänkte om man
kanske skulle ha tagit en tur till Gesunda och åkt lite bräda.
Dom öppnar nu i helgen och har gratis åkning. Så varför inte
passa på? Men det är inte speciellt roligt att susa nerför
backarna i 15minusgrader.. Vi får se.

Blir även lite smygfirande av julen här imorgon.
Och jag vill ha Jaaaaaaaansoooooooons! Men det får nog
vänta tills självaste julafton. Faktiskt.

Nåja, borde väl ta och lägga mig så man kommer upp i tid,
men antar att det inte var så smart att pimpla kaffe under Dansbandskampen.

Snowboardåkning i
Engelberg m. Linnea & Jessica. Början på en underbar vänskap!

En underbar aprildag i Arosa med d. bästa flikkorna.
Linnea, Katja, Britta & Laura <3

Skrivet av: Lisa

Jaaa vi ses imorron då :) Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback