äntligen kväll!

Äntligen är denna dag snart över!
Det har vart hela huset stormar här i eftermiddag!
Men det lugnade ner sig tillslut, och nu har vi alla ätit gott.
Däckade i morse efter jag lämnat barnen,
det är jobbigt att vara ute till kvart i ett mitt i veckan.
Men det var det värt, var kanonkul igår som alltid!
Och i morgon blir det nog till att fira Lea som fyller år, ingen rast, ingen ro!
Har även vart ner en sväng på stan och träffat Linnea.

Ska nog ta och kolla på en film eller något annat mindre vettigt nu i afton.
Skulle behöva städa, men wtf, orka!
Men först så ska jag fixa lite musik tills på lördag!

Något som är sjukt skönt är att vara utan mobil.
Sååå himla underabart. Jag glömde den nämligen hos Britta igår,
då jag så smart lagt den på laddning. Yey, 10 poäng till moi!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback