en smak av Melodifestival

Surfade runt i morse och hittade på svt.se,
att man kan smyglyssna på kvällen bidrag..
Nyfiken som är man så var det bara att klicka sig in, och lyssna.
Och jag kan ärligt säga att Scotts - Jag tror på oss,
är den enda av dom som fastnade..
Så det är skandal om dom inte går direkt till finalen.
Enligt min åsikt iaf.

Alcazar gillar jag inte ett endaste litet dugg, så dom får gärna åka hem.
Och Caroline af Ugglas!? ta bort S'et i efternamnet så beskriver det, det hela ganska väl.
Så har vi, Shirley Clamp, har hon inget bättre för sig än att uppträda i melodifestivalen
med sin gapiga röst, VARJE år?!

Sugen på att smyglyssna? Det gör du HÄR




Skrivet av: Lisa

du är väl för söt du gumman!!

önskar att du vore här med..

PUSS!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback