es schneit

Snön bara vräker ner! Mysigt, visserligen.
Men wtf; Gib mir Sommer!!

Har relativt tråkigt, räknade ut att den billigaste flygresan Arlanda-Shanghai
kostar 5,35kr/minut de 935minuter resan tar.
Intressant va?

Jag funderar på att ta mig en tur till IKEA och köpa lite kaviar.
Enbart för att ha något att göra.
Kanske blir en Panzerotto också.
Ja, fan, jag ger mig ut på ett litet ävntyr,
heldre det än att sitta och uggla bara.



Skrivet av: Lisa

åh i början av juli, längtar!

inflyttningsfest blir det i sommar ja..

troligen i juli då :)

du måste ju vara med..

och man vill ju gärna vara utomhus! ha ha..



hoppas du har de bra gumman!

Puss <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback