hä?

Har sett dessa snygga pannband på folk runt om i Zürich i ett års tid,
och alltid undrat vart dom har köpt dem..
Gjorde ett halvhjärtat försök och kollade runt i några affärer,
men utan resultat. Tills jag kom på den smarta iden att googla...
Hittade rätt på första försöket, och är grymmt besviken att jag inte kollade
innan helgen, för dom säljs bara på några få ställen i Schweiz,
varav ett av ställena är i Saas-Fee.. Grymt dålig planering med andra ord!

Men ska ta och beställa mig ett om en vecka eller två.
Har dock beslutsångest, vilken färg?!

och det bästa utav allt är att dom är tillverkade i Schweiz..
och inte har blivit skeppade ifrån kina eller så.


Skrivet av: Åsa

Ett svart! Och beställ ett åt mig me!!

2009-02-11 @ 21:00:19
Skrivet av: Lisa

självklart ska du ha rooooosa :) Puss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback