Hahahahaa


Det blev visst rätt mkt inlägg igår, ber om ursäkt för det,
då det egentligen inte stog något vettigt.

Nåväl, jag måste få bjuda på detta klippet från two and a half men.
Jag skrattade så jag höll på att dö när jag såg det igår;

Who loves kids? -Charlie Waffles!!

Var skönt med sovmorgon iaf, har sovit underbart gott.
Börjar dock känna av lite ont i halsen, men det skall drickas bort i morgon ;)
Ska gå och göra mig lite lunch, och sen ta en tur till staden och inhanlda
ett par saker som inte finns i min lilla by.

Rom i juni!!?




Skrivet av: Lisa

du får väl skriva hur mkt du vill :) hihi.. Puss!

Skrivet av: Lotta

Taack!!! :) Hoppas allt är bra!?? Kramar!

2009-02-16 @ 15:27:07
URL: http://liz83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback