helt slut

efter en dag full av aktiviteter, så är jag äntligen klar med allt.
Och är HELT död, höll nästan på att somna på Tyskan..
Men det har vart spring hit och dit, handling, skjutsning,
trevliga återseenden, tyska, massa tåg-åkande, bok-läsning..
You name it!

Så nu tänkte jag faktiskt ta och borsta tänderna, och bädda ner mig
och kolla på lite serier, för att sedan somna inom kort.

För jag har en svag känsla att det kommer bli minst lika fullt upp i morgon.
Jag ska baka, städa, fixa, B ska ha kalas som jag ska hjälpa till på,
duscha/färga håre(?)....andas...

Och ja, sen blir det eventuellt ausgang.. Vi får se.
I vilket fall ska jag gå lös med volumastern i håret
provkörningen idag, gick kanon!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback