Lazy days in Florida

Fan vad jag saknar Florida just nu. Shitt pommes altså.
Just nu är jag så less på detta skitväder så jag kan spy.
När skall vädret förstå att det skall bli soligt och varmt?!
Nej, tacka vettja Florida!! Där det är varmt och skönt
året runt!


Chillar med en rootbeer-float på balkonen i Longboat key.

solnedgång över mexikanska golfen, longboat key

Och FAN så mycket bättre man mår när man är brunbrännd!
Det är helt sjukt, och dessutom ser man så mycket piggare och fräschare ut.
2006-the best year ever!

Skrivet av: Åsa

Åhh.. vem hade inte längtat tillbaka till det? Och en sak till, gud va fin den andra bilden på dig var. Vacker!

2009-02-24 @ 14:49:17
Skrivet av: Anonym

Jag har saknar usa som attan.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback