Melodifestivalen, wtf!

Vi var 4 besvikna tjejor hemma hos Linnea i Adliswil denna afton.
Besvikna är kanske inte rätt ord, vi var mest förvånade över att
Caroline af Ugglas inte sollades ur första omgången, än mer förvånade
blev vi när "internationella-juryn" ansåg att hon var bäst ikväll..
Seriöst, vart är världen påväg?! Marie's låt och framträdande var ju
SÅÅÅÅÅ mkt bättre än de i andra "duellen" ..
Reslutatet i afton är för oss ett mysterium.

Jag önskar Scotts all lycka i Andra Chansen..
Nu ska jag gräva ner mig under täcket, för om aldeles för få timmar,
så ringer väckarklockan. Jag skall åka hemifrån 6:20.
För i morgon står det date och snowboardåkning med Berglunds i Saas-Fee.
Alperna, here I come again!

tack och godnatt
btw, jag är nog smartast i stan, jag hoppade på tåget åt fel
håll i Adliswil och hamnade i Langnau(?).
Men som tur är hann jag med 23:20 hem till hit iaf..



Skrivet av: Karro.

Skrivet av: Karro.

Håller helt och hållet med. Ett skämt var det, ugglas. Som Elles Fredrik sa - Den blir bättre om man blundar!



Saknar dig hun. Hälsa Åsa! :)

2009-02-08 @ 16:15:31
URL: http://kaloriina.blogg.se/
Skrivet av: J o H a N N a

jodå jag har en del av dom kvar, men inte alla.

2009-02-08 @ 22:18:21
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback