Perfekt avslut på denna veckan

Tog en slappdag i morse och långt in på förmiddagen.
Låg nerbäddad under täcket och kollade på Big Bang Theory.
Så sjukt bra, kollade ju första avsnittet för några månader sedan,
men tyckte det väl var lite sådär.. Men har bara några få
avsnitt av two and a half men kvar så jag tänkte ge det en andra chans.

Sen bestämmde Linnea & Jag oss för att gå på bio. (idag igen!)
Denna gång blev det Maybe he's not that into you.
Grymmt bra film, en riktigt tankeställare!
Kännde igen sig så mycket i en av personerna,
så det var ett litet wake-up call. Fick även lite goda råd!
Hehe.. Träffade sedan 24 som vart och vinkat av sin bror.

Men nu lär jag hoppa i säng, klockan ringer strax innan sju.
Urk! Det som vart så skönt denna vecka då jag fått sova på morgonen.
Men men, man kan inte få allt här i världen!

och träningsvärken sitter fortfarande i..  =/


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback